dålig uppdatering

Är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden. Har haft så pass mkt att göra den senaste tiden så har helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner framför datorn. Jobbet kräver sin tid och eftersom jag har haft språk kursen en dag i veckan så har jag fått bytt på schemat med min kollega och det betyder att veckorna har blivit fullsatta. Nu återgår jag dock till vanligt schema igen så det ska bli skönt att få in rutinerna på nytt.
Ja vi har ju nu kommit halvvägs in på veckan så inte många dagar kvar till helgen, min kära lillebror fyller 19 år och det måste såklart firas. Ska boka bord på Tandoori där vi kommer att äta en trerätters middag och sen gå vidare och ta nån drink. Kommer dock att bli en lugn kväll eftersom jag ska jobba söndagen. Men man måste ju offra sig lite för sin kära bror.


Måndag: jobba 9-20

Tisdag: jobba 9 - 13.30 Hämta brorsan, göra matlådor

Onsdag: Städa, tvätta samt språkkurs.

Torsdag: Jobba 12 - 20

Fredag: Jobba 9 - 20

Lördag: Jobba 9 - 17. Middag på Tandoori med familj-

Söndag: Jobba 9 - 18.... Sova!

Ja det är väl ungefär så min resterande vecka kommer att se ut. Hoppas ni får en trevlig dag.


// kram jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad du står i du =)

Inte långt kvar tills du får lite lugn och ro nu.

Längtar du ?



Kram

2008-12-05 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0