En efterlängtad sovmorgon

Idag tog jag mig faktist tid att sova ut. Efter en lång arbetsvecka så tyckte jag att jag verkligen förtjänade att sova ut en morgon. Så vid halv tio vaknade en riktigt utvilad Jenni på vapelvägen. Låg och drog mig en halvtimme innan jag klev upp och funderade på hur jag skulle tillbringa min lediga dag. Kom på efter en stund att jag bestämt ett par dagar tidigare med Jenny att vi skulle ta en sväng på stan. sagt och gjort ringde damen och kom förbi, tog en kaffe surrade skit och sen vart det en snabbis på stan. Ingen avancerad shopping, vart ett par rosa ludna tofflor med svarta döskallar hittade dock ingen klänning till julfesten på lördag så får rota igenom garderoben och kika vad som finns där.


Måndag: Ledig dag, en sväng på stan med Jenny.

Tisdag: Jobba 13.30 - 20.00

Onsadag: Jobba 9-00 - 20.00

Torsdag: Jobba 9.00 - 13.30, shopping efter kläder till julfesten.

Fredag: Ledig dag, städning och "omvårdnad" en heldag att skämma bort min kropp och själ.

Lördag: jobba 12 - 18, Julfest på Mr A´s jobb, julbord och fylla.

Söndag: Ledig dag som troligtvis kommer att tillbringas i sängen med Mr A och en biteline pizza.

Hoppas ni får en trevlig kväll

// jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0