Fredag kväll, lugn och stillsam

Har precis averkat ett pass på jobbet. Märks att det börjar gå  mot jultider, folk är otroligt shoppingkåta och hakar lätt på den hysteriska konsumtionen av julklappshandel. Själv har jag bestämt mig för att bojkotta denna trend i år. Tänker endast handla något till mina kära syskon, eller om jag kanske till och med väntar till jag reser. Kan vara roligt att kanske handla med sig något från Brasilien istället så dom får något som ingen annan har. Ja vem vet, får se hur sugen jag är på att springa omkring i sista minuten och försöka hitta något skit.

Nej nog surrat om det, nu ska jag ta och hoppa in i duschen lägga på mig en ansiktsmask och lägga mig i soffan och slappa. Ha en trevlig fredagskväll gott folk.


// Kram jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0