Garderobsrensning, shopping och timråbesök.

Varit vaken en stund nu under denna Fredagsmorgon, druckit kaffe surrat med Mr A och kikat på tv.
Är skönt att kliva upp tidigt även om man har en ledig dag. Man hinner med så mkt under dagen.
Tänkte jag skulle börja rensa min kära garderob som för tillfället ser ut som ett slagfält t.o.m Mr A har mer ordning än vad jag har.  Efter det blir det en tripp ner till stan, ska införskaffa mig en bolero till klänningen som jag hittade till julfesten imorgon. Gud vad jag längtar ska bli riktigt roligt.

Ikväll ska vi ut till Timrå och hälsa på lilla Vincent, har inte sett honom på ett tag så han lär ha vuxit ifrån mig vid det här laget. Lilltrollet, ska busa med han så Alexandra och Christoffer får sova hela natten. Funderar även på om jag ska ta och färga håret ikväll så jag får bort den förbannade utväxten, tänk att något så enkelt ska kännas så jobbigt. Nej nu ska jag kliva bort från dumburken och påbörja det jag har planerat. Tänkte att jag skulle ha ett par timmar på mig att börja med myggnätet till sängarna oxå, så jag inte sitter med allt kvar till sista sekund.


// kram Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0