Ibland kan man inte hålla käften

Har  nu en väldigt lång period gått och stört mig på en viss sak. Vad det är kan jag tyvärr inte avslöja då jag inte riktigt vet vilka som läser denna blogg. Men det jag kan säga är att jag snart har nått bristningsgränsen. Jag går dagligen och biter ihop för att inte låta "grodorna" hoppa,ler och är trevlig för husfridens skull. Men snart kommer jag till den gränsen då bägaren rinner över och jag kommer att vräka ur mig diverse saker. Kommer inte att hålla käften då utan låta mina känslor få utlopp.
Antar att det är många där ute som vet precis vad jag menar. Man låter vissa saker bara växa inom sig, man låter minsta lilla grej växa och bli större tills dom helt enkelt äter upp en inifrån. Hela min dag har varit förstörd pga av att jag har hakat upp mig på en liten jävla skitsak., en bagatell som jag egntligen inte har med att göra men som jag ändå ältat om och om igen.

Saknar Angelica, känner att jag inte får tillräckligt av min dagliga dos utav hennes underbara humor och leénde. Vi går om varandra för mkt just nu och tar oss inte riktigt tid till att träffa varandra. MISS U!!!

Nu ska jag tvätta av mig make up:en ta på mig en ansiktsmask och krypa upp i soffan brevid min prins. Behöver lite kärlek just nu.


// jenni

Kommentarer
Postat av: aNGELICA

Jag saknar dej mest, JÄMT!

Men både du och jag vet att VI finns alltid kvar!

Love U!



PS.Låt ingen backstabba dej min sessa

2008-12-10 @ 22:42:08
Postat av: Anonym

Jag saknar dej mest, JÄMT!

Men både du och jag vet att VI finns alltid kvar!

Love U!



PS.Låt ingen backstabba dej min sessa

2008-12-10 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0