Snön fortsätter att falla....

Har precis kommit hem från Jenny, har gjort slingor på henne ( som förövrigt vart riktigt bra )
Har själv hunnit med att färga håret och fixat till naglarna inför morgon dagen så jag är riktigt nöjd.
Snart kommer Mr A hem och då bär det iväg ner på stan för att handla en bolero och strumpbyxor till klänningen.
Kör på leopardmönstrat denna julfest, gillar mönstret riktigt mkt så det finns en och annan sak hemma med just leopard mönster. Efter det ska vi som sagt ( tidigare inlägg ) ut till Mr A´s bror och hälsa på. Ska bli riktigt roligt att se hur mkt Vincent har vuxit och hälsa på ALexandra har inte träffat dem på jätte länge.

Nej nu är det dags för mig att sluta ordbajsa, måste göra mig klar innan vi ska åka.
Ha en trevlig kväll så länge.

// Kram Jenni

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja men golvet blev jätte bra. Kanske vi skulle ta och glöggfika någon kväll. Det vore skoj det!. Sen är det ju pipparkukshuset som ska göras med. Åh fullt upp. Kör försiktigt. kram

2008-12-12 @ 17:11:24
Postat av: Angelica

Hoppas damen tagit några bilder så man får se hur snygg hon var!



Förresten, 118 hade ju rätt om att du är glad, men inte fan gillar du paintball och har ett roligt jobb?

Ha ha...

Vill du veta vem JenniLundgren i Sundsvall är, kan du sms till Bill istället på 07029826XX

Då får du ett mer korrekt svar.



Puss och kram min loved one...

2008-12-14 @ 00:33:45
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0