torsdag morgon

Känner mig sådär lagomt lat varje morgon då jag vaknar. Sängen är alldeles tom för Mr A är ute och går sin morgon promenad medans jag ligger och trynar. Så klart var denna morgon inget undantag. Har lagt på mig att par extra kilon så egentligen borde jag masa mig upp ur sängen och följa med honom, men det är ju så härligt under täcket..... På semestern kommer det bli många promenader, finns inte så mkt annat att göra där borta förutom att läsa böcker och promenera. Gud va jag längtar. Är bara 4 veckor kvar nu innan vi sitter på flyget till vår "lilla sommarstuga"

Idag jobbar jag endast halvdag, så funderar på om jag kanske ska bli lite wild and crazy och klippa mig efter jobbet. Skulle behöva klippa topparna lite och även färga min utväxt som gör att jag har en bad hair day varje morgon jag kliver upp. Ska hjälpa Mr A med hans hår idag och eventuellt senare göra slingor på Jenny.

Nej nog surrat om denna skit. Måste göra mig klar och hoppa in i Batmobilen.

Ha en bra dag mina kära vänner

// Jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej !



Bara 4 veckor ? Herregud vad tiden går fort.

Hoppas allt är bra med dig tjejen.



Kram

2008-12-11 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0