uttråkad.

Sitter och väntar på att Mr A ska komma hem från jobbet. Kikar på "rock of love reunion"för att få tiden att gå. Mitt under programmet så blir det reklam, of course.  " Nu kan du fråga oss precis vad du vill - 118 100 "
Aha tänker jag, då ska jag fan göra som så många andra. Fråga vem jag är. Så jag skickar iväg ett mess - Vem är Jenni Lundgren i Sundsvall? Efter nån minut får jag svaret som jag väntat på : 118 100 tror att Jenni Lundgren är en gladlynt tjej med ett stort leénde på läpparna. Vi tror att hon jobbar med något roligt eftersom hon ofta lockas  till skratt. På fritiden tycker hon om att bowla och spela paintboll.

Ja vad ska man säga......


Några kommentarer??

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo det är bra med mig =)

Det går bra på utbildningen och det känns som att nästa år kommer bli så mkt bättre !

Verkligen.

Lite upp och ner är det ju men sånt är ju livet.

Man har ju fått svar på saker man undrat över under vissa år...å det gör ju ont,men då går det lättare att gå vidare.



Kram kram

2008-12-11 @ 17:44:15
Postat av: Nina

Ja och det känns bra att man fått svar på att man har haft rätt hela tiden.Fick kontakt med en människa som ja...verkar ha haft kontakt med J ganska länge...det vart magstarkt.Men d stärker ju en verkligen till max ! !

Kram

2008-12-11 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0