Bakis i tropisk hetta.

Är allt annat än en bra kombination. Toppa den med lite lätt ångest och folkskygghet så hade ni gårdagens Jenni lundgren. Efter en hårdnatts drickande så vaknade vi upp i det gula huset med blå dörr. Alla var som slagna hjältar, utom Mr A som vid halv nio åkte och jobbade. Hans "bror" Mr F var även han uppe med tuppen och inväntade den vilda Tiger som var på väg hem från sin mamma. Själv spenderade jag halva dagen med Angelica i sängen. Mådde grymt dåligt.
Så nästa helg då "bröderna" tänkte gå ut och göra stan osäker har vi bestämt oss för att åka upp till stugan och gömma oss för allmänheten. Kom överens om att "brödernas" farliga kombination gör det säkrare för oss att vara okontaktbara.


Efter en dag full av lidande åkte jag och Mr A och storhandlade, samlade vuxenpoäng genom att använda oss av självscanning. Vilket var bland det roligaste jag gjort på länge. Man ville bara handla och handla!!
Hem och gjorde varma mackor och drog på en grymt schysst film (tack för tipset angelica)



Precis som min vapendragare gillar jag filmer med känslan "ensam kvar på jorden"
Blandat med onödigt och nödvändigt, sjukt våld. Vart det en film som man både skrattade åt och kände sig äcklad utav. Om man tittar på den med öppet sinne och utan förväntningar så var det en kanon rulle.

Nu ska jag sätta mig och sola på balkongen en stund innan det är dags att fara ut till ett tomt birsta.


Må bäst // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0