Dagvild och språkmässigt instabil

Denna vecka har varit ett stort virrvarr för mig. Har knappt vetat vad det har varit för dag då jag vaknat eftersom jag har bytt dagar med min arbetskollega. Samt att jag inte har förstått ett skit från språkkursen igår. Så Jenni hon falar absolut ingen portugese just nu. Min kära lillebror Beppe vart fem idag så var ut med en present till honom och åt kladdkaka, är inte så förtjust i sötsaker men visst går det ner ibland. Beppe var dock inte så social med sin syster eftersom han hade fått ett Xbox men det är smällar man får ta ibland. Nu ska jag ut med monstret en sväng och sen ska jag krypa upp brevid Mr A i soffan med en bok. Kram Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0