Hemmakväll

Efter ett halvjobbigt arbetspass och en halvsladdig bilfärd hem möttes jag och Jogh i dörröppningen av ett monster som viftade rejält på svansen. Kvällen har spenderats på följande sätt: våfflor med vaniljglass och grädde, kall öl och en massa tv spel. Har skrattat arslet av oss, men det har fattats en person!!
Angelica, wish you werw here med mig. Skull vilja att du satt brevid och fick lika mkt blåssor i handen som mig.
Beijing olympics är klart det roligaste spelet hittills.

På onsdag ska mina kära vänner och blivande brudtärnor komma hom till mig och förgylla min vardag. Wangi och Angelica ni är mina solstrålar, kommer bli en dag fullt utav skratt. Längtar längtar....



Kram jenni

Kommentarer
Postat av: Sön 16 nov kl 21:38



Svar :



Ska ringa familjerådgivningen imorgon.

Jag behöver det för att fortsätta i "rätt" riktning.



Vad roligt med bröllop !

Förstår att du längtar =)



Kram kram

2008-11-16 @ 22:28:36
Postat av: Angelica

Fy fan vad du är söt.



Sötast i världen faktiskt.



Saknar dej jämt med lilla tjej. Du är bäst.

2008-11-18 @ 20:23:51
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0