Pengarna kommer, pengarna går

Löning idag och det tackar jag för. Ska iväg och fortsätta på tatueringen så det kommer att kosta ett par kronor.
Har börjat tagit fram julpyntet här hemma. Jag vet att det inte är första advent än men med tanke på att jag kommer vara borta under nästan hela januari/februari så tycker jag att det är helt tillåtet för mig att få börja en vecka tidigare. Mr A har dock bestämt att allt ska bort innan vi åker, men då har ju inte jag något att göra när jag kommer hem. Har i stort sett en hel vecka då jag måste vänta på provsvar från salmonellaproverna så då kan jag ju passa på att plocka bort allt pynt.
Förrutom att jag ska iväg och tatuera mig så har jag ju även ett arbetspass som måste avklaras under dagen. Känner mig inte alls så sugen efter att ha varit ledig ett par dagar nu, men men det måste ju göras om jag vill få in nya pengar.

Ha en bra dag så länge. kram kram Jenni

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad mysigt med en uppdatering!

Antar att du inte ska till Ernie efter 14.30? Ja vill meeeed!

Puss och kram!

2008-11-25 @ 08:54:26
URL: http://aangelicaas.blogg.se/
Postat av: linda

hej!vill se bild på resultatet :)

2008-11-30 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0