Uderskattat med promenader

Igår nät jag var ute och gick kände jag för första gången på länge hur skönt det verkligen är att vara ute och promenera. Det är iktigt synd att man ska behöva ha en anledning till att verkligen klä på sig rejält och ta den där långpromenaden, för när man väl kommer ut vill man inte riktigt gå in igen.

Sitter och laddar inför en heldag på jobbet. Känner mig inte så råpeppad eftersom jag vet att jag har fem dagars arbete innan jag blir ledig igen. Men det är det klart värt så jag kan gå på kursen på onsdagar har bytt och trixat med min kollega Endast två månader kvar innan vi sticker till Paradiset och varje ord jag kan lära mig innan avresa är guld värt.



Kommentarer
Postat av: Nina

Ja,snart sitter ni på verandan igen =)

Förstår att du längtar !

Kram

2008-11-14 @ 18:06:42
Postat av: Anken

Hey hey amado amigo!

Só quero lembrá-lo de que você é o melhor disponível! Beijo e abraço!

2008-11-14 @ 23:02:49
URL: http://aangelicaas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Olá linda amiga!

Poderia alguns momentos, na quarta-feira.

Frederick não está em casa durante toda a semana. Deve pegar as crianças na escola no último 16. Mas você está convidado a vir para a casa amarela casa durante a semana!

Abraçar

2008-11-15 @ 11:33:21
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0