En hel natts sömn.... nästan.

Har äntligen fått sovit en hel natt nästan, bara vaknat två gånger Har blivit en fin skorpa över hela tatueringen nu. Så det enda problemet är att det kliar så inått helvete och jag har god lust att ta fram rotborsten ( om jag ägde en)
Har klivit upp kl 6 de två senaste dagarna, Mr A jobbar på stoppvecka denna vecka så det är svårt för mig att ligga kvar i sängen då han åker. Men det är ganska skönt att kliva upp tidigt då man hinner med så mkt mer.
Jobbar halvdag idag, vilket ska bli riktigt skönt
Endast 9-13.30 Kanske blir lite ogenomtänkt shopping direkt efter. Får se vad som händer.

Ikväll ska jag iaf upp på Södra bergets kåta och vara med på en Andlig caféafton. Psykomatri ( tror det hette så), meditation mm blir det. Kommer bli riktigt mysigt tror jag. Man tar sig så sällan tid iaf jag till att göra saker på kvällarna. Blir mest att man kommer hem från jobbet och inte orkar göra så mkt mer än att slappa eller plocka i lägenheten.

Nu ska jag iaf dra fram det varmaste jag hittar i garderoben för termometern visar endast 4 grader ute.
Hoppas ni alla får en trevlig dag.




// Jenni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0