Ett stort as i vårt vardagsrum

Mr A kom hem igår och var riktigt lycklig. Kånkandes (han hade of course bärhjälp) på en 50 tums platt tv.
Å herregud den tar upp halva vardagsrummet. Helt sjukt. Men enligt honom så ska det vara allt eller inget i stort sett. Han har ju trots allt hållt på i ett och ett halvt år innan han bestämde sig för vilken tv han ville ha. Så nu är alla välkomna till vapelvägen för filmkvällar.

Kommer bli konstigt att åka ut till jobbet idag och veta att inte Angelica kommer att komma inspringandes med sitt stora leénde. Gud vad jag kommer att sakna henne på jobbet, inte för att vi såg varandra hela tiden och jobbade sida vid sida. Men vetskapen att en annan tjej står i köket brevid.... ja den kommer kännas konstig.
Så det är dags för oss, syster läsk, att lägga upp ett " traffas-surra-äta sushi- dricka öl" schema. För vill verkligen inte att vi ska glida ifrån varandra bara för att vinte jobbar ilag längre.

Eventuellt utgån imorgon, men jag vet inte om varken min kropp eller plånbok tycker att det är en sån bra idé, så kanske blir en mysig hemmakväll istället. Mr A ska jobba hela helgen vilket inte uppskattas så mkt från min sida med tanke på att det är min lediga söndag. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen, kanske leka hemmfru och baka nå roliga kakor eller något för att underhålla sig själv.

Nu ska jag iväg till jobbet och köra ett helpass, men jag hoppas ni får en mysig dag i höstmörkret.




// Jenni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas tv:n är tillfredställande !



Är inte den rolig så har du ju en massa vänner som kan underhålla dig.

Typ Syster Läsk.

2008-10-11 @ 00:53:21
Postat av: jenni

Ja det är tur jag har syster läsk

2008-10-12 @ 09:03:13
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0