Godmorgon världen

Precis klivit upp ur min varma säng och sitter och funderar på om jag ska åka bussen eller om jag skall åka med min kära Wangi. Lutar åt det senare alternativet, fast egentligen skulle jag behöva åka ut lite tidigare då det är lite att göra på jobbet. Tycker inte om att stressa på morognen så bättre att ha en halvtimme till godo anser jag.

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna, bland annat pga att Mr A har fyllt år men han har ju för ett par veckor sedan bliviy farbror till en liten Vincent. Så Vincents morbror och morfar skall även komma upp från sthlm och hälsa på det lilla charmtrollet. Så det kommer att bli trevligt.

Nog surrat o en massa skit, ska ta och göra mig snabbt iordning och hoppa på bussen.
Hoppas ni alla får en underbar dag.


// jenni

Kommentarer
Postat av: Syster Läsk

Miss you jämt min lilla tjej. Kommer bli snortomt att inte få träffa dej nästan varje dag.... Kram! /Läsk

2008-10-11 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0