Guldstjärna hos tandläkaren.

Var som sagt till tandläkaren igår, allt gick bra förrutom att jag hade början till hål på en visdomstand. Men med tanke på att jag, enligt tandläkaren, håller min tand- och munhygien väldigt bra så kommer det troligtvis inte bli några större attacker från tandtrollen. Så min "visdom" är endast utsatt för tomma hot. Fick en stoor guldstjärna av tandläkaren innan jag gick. Mkt positivt.

Idag ska jag jobba, efter två dagars ledighet känns det lite tufft att åka tillbaka ut till jobbet. Man hinner liksom bli biten av latmasken och önskar att man hade ett par dagar till att spendera på sofflocket. Men det är bara att bita i det sura äpplet och åka ut. Innan ska jag bort till Wangi och surra skit över en kopp kaffe, kommer behöva det om jag ska klara av Novemberlovets tisdag i birsta.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig klar. Hoppas ni får en trevlig dag.

Kram // jenni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch,ryser då jag hör visdomständer och tandläkare ;-)Må gott

2008-10-28 @ 17:48:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0