Inkallad...

Min chef ringde för en stund sedan och berättade att min kära arbetskollega hade ramlat och skadat foten igår.
Vilket betyder att alltiallo jenni rycker in och jobbar. Var egentligen meningen att jag skulle ut och äta med Mr A ikväll men med tanke på att det snart blir en ny familjemedlem i vår lägenhet och jag måste jobba ikväll så skjuter vi fram det ett par dagar. Så nu sitter jag här och rullar tummarna en stund innan det lilla trollet kommer.
Innan jag börjar jobba måste vi ju naturligtvis handla lite saker eftersom vi inte har allt en hund behöver.

* Matskålar
* En mysig korg
* Leksaker
* Kläder inför vinter rusket
* Mat och godis

Roligt att shoppa, även om det inte är till en själv.


// Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0