Middag hos pappa och besök av Dr Alban.

Igår var en dag då det inte hände så mkt. Plockade på lite här hemma och fick celebert besök av min käre far samt Dr alban ( John från jobbet ) Vi satt och drack kaffe och kikade på nya tvn en stund och sen följde jag med pappa hem till honom. Vart nämligen bjuden hem på middag hos honom. Vilket var riktigt trevligt. Mr A kom bort dit då han hade slutat jobbet.
Efter det åkte vi hem och hängde upp tvn på väggen. Känns riktigt konstigt då vardagsrummet vart mkt mkt större.

Nog om gårdagen, idag blir det inte så mkt som händer. Ska hoppa in en sväng i duschen och sen traska upp på affären. Tänkte göra en massa matlådor till Mr A och kanske baka en tårta om jag hinner med mig. Har ju inte hunnit göra något på hans födelsedag så tänkte kolla om jag kanske hinner ordna något innan han kommer hem idag.  Det beror på lite vilka som svarar i telefonen och inte.


Mr A och jag har varit och besökt tatueraren Ernie ett par gånger nu och senast har vi byggt på gamla, samt kört över gamla tatueringar. Här är några bilder, men tatueringarna är fortfarande inte klara. Jag har en eller två gånger till och Mr A ska dit minst en gång till han med.

                   


Som sagt är dom under ombyggnad så ni får ta det för vad det är just nu.

Hoppas ni får en trevlig dag.

// jenni

Kommentarer
Postat av: Linda

jäklar vad fina dom var :)

2008-10-13 @ 22:53:06
Postat av: Anonym

Va fin blomman va på ryggen :)

2008-10-15 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0