Ny vecka.

Har märkt att tiden går fruktansvärt fort nu för tiden. Veckorna bara flyger förbi och man hinner inte med sin med allt man vill ha gjort. Hösten kommer oxå med en hej dundrandens fart och jag vill inte se den första snön falla ännu. Kan man inte bara skjuta lite på höst och vinter, muta vädergudarna och kanske få en vecka med sommar innan man måste ta fram vinter kläderna.

Denna vecka har jag lite små saker inplanerat, har inte tagit mig så mkt tid till mina vänner och känner att jag har ett stort behov av att få umgås med dem och inte låta det gå för långt emellan gångerna.

Måndag: Jobba heldag 9-20
Tisdag: Jobba halvdag 9-13.30. Kaffe och ordbajsning med syster läsk.
Onsdag: Bakdag med Jenny som jag inte träffat på otroligt länge, måste se magen på henne.
Torsdag: Jobba 12-20, blir väl städning och tvättning på förmiddagen.
Fredag: Jobba heldag 9-20
Lördag: Eventuellt Aveny med Wangi.
Söndag: Göra klart inbjudningarna till bröllopet.

Under veckan här har jag tvingat Mr A till att vara delaktig i planeringarna. Han ska ringa och boka platsen för bröllopet, samt ringa och kolla upp med prästen hur vi vill gå till väga med allt och få lite tips och råd. Själv har jag fortfarande en himla massa pyssel som jag tänkte använda söndagen till att göra klart en del.
Hoppas ni får en trevlig dag. Kram på er så länge.

// Jenni

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hej!



FÅ CHANSEN ATT VINNA EN RESA VÄRD 30 000 KRONOR!





Det är både gratis och mycket enkelt att delta. Se tävlingen här och RÖSTA via "Hell Yeah, I'm in!"-knappen:



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?mode=view&nonReferred=true&festivalID=361#/Intro/

2008-10-21 @ 14:51:33
URL: http://www.viktoriatomc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0