Pissig torsdag.

Har suttit en timme nu och försökt masa mig in i dushen.
Går inte så bra att ta sig dessa två meter.
Regnet bara öser ner ute och jag har inte lust att åka buss. Hatar verkligen att trängas med  en massa människor.
Men men ibland har man inget val.
Har endast druckit en kopp kaffe så det är väl dags att ladda om kaffebryggaren för en ny omgång innan jag tar klivet in i badrummet.

Idag är det två stora saker som händer. Det första är att det är sista arbetsdagen med min "syster läsk" Vilket kommer att bli en stor saknad. Vi har haft så mkt roligt med varandra. Kommer bli tunga tårar som rullar då jag inser att det står ett tomt skåp i omklädningsrummet.
inte roligt alls.

Det andra är att Mr A idag fyller 31 år!!
Tråkigt nog jobbar han tolvtimmars pass hela veckan så att bjuda ut på middag är inte ens att tänka på.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på,
konstigt då jag alltid brukar vara ganska fyndig och komma på en massa saker.
Kan nog baka en kärlekstårta åt honom till helgen iaf, kanske kommer på något tills på lördag/söndag. Annars får jag hitta på något till veckan.



Någon som kanske kan komma med lite ideér och tips??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0