Planerna gick i stöpet!

Stod här halva eftermiddagen och gjorde tårta, lasagne och en stor sallad. Hade bjudit hem Petra och Göran för en överraskningsmiddag till Mr A. Trodde bombsäkert att han skulle sluta före klockan sex igår. Men tji fick jag. Vart en massa extra arbete för honom på fabriken så det slutade med att vi satt här, jag, petra och Göran och åt middag utan "the guest of honor" Ja så kan det ju gå ibland. Dom hann iaf mötas i dörren vid tio tiden då han kom hem.
Mr A fick dessutom en tårta som han kan bjuda sina arbetskamrater på.

Idag blir det mest jobb för mig som gäller. Ska hämta upp min farbror vid halv tio tiden och sen åka hem och dricka kaffe samt att han ska få tvätta av sig alla oljor.  ( Mmm nu vart ni nyfikna över vad han ska göra denna morgon. Tyvärr kan jag inte avslöja det just nu med tanke på att det finns vissa som inte ska veta något ännu. Men kan förklara senare.) Kommer att köra ut honom till birsta vid tolv tiden och själv passa på att kika lite på utbudet av shopping i birsta innan jag ska dra igång med arbetet.

Så det är väl i stort sett det enda som kommer att ske för mig idag. Ska försöka på nutt att hitta på något för Mr A då jag nu vet att han slutar prick kl sex varje kväll framöver. Denna gång ska jag inte låta det gå i stöpet.

Kram på er så länge // jenni

Kommentarer
Postat av: carro

hehe faan va tråkigt att det blev så då :)

Kul blogg i alla fall.

Hade bäst! //carro

2008-10-14 @ 23:55:41
URL: http://underbliven.blogg.se/
Postat av: Tipsare

Vill du ha chansen att vinna ett Asus eee (dator) genom att bara bli medlem ? http://pengargratis.se/?r=2334

2008-10-15 @ 11:35:12
URL: http://pengargratis.se/?r=2334
Postat av: Qaroline

Kolla in min blogg: En 20 årig shopaholic som spelar fotboll och går på universitet i New York, USA. Flyttade hit för ett år sedan efter rekrytering via sportagent, har tidigare haft självaste Pia Sundhage som tränare. För övrigt älskar jag att spendera pengar, visar mina senaste köp, tipsar om köpställen, onlineshoppar, inneställen, klubbar etc. samt delar med mig av mitt privat liv. Jag kom hit på chans, blev kär och stannade.

2008-10-16 @ 20:07:15
URL: http://qarolinenahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0