Rest stop + Rest stop don´t look back

Två halvbra filmer från samma genre som sist. En massa onödigt våld och sjukt med blod dumma tonåringar som försöker leka hjältar, samt springer  of course åt fel håll hela tiden. "Chauffören"  måste vara en av dom största torterarna jag sett på länge, han har en jävla fantasi. Allt från skruvmejslar, tänger och spik pistoler och han är inte blyg på att låta tonåringarna få tortera varandra.
Sitter du hemma och inte vet vad du ska se. Slå på dessa så är din tråkiga dag räddad.








// Jenni

Kommentarer
Postat av: alec

tack för dina ord..

hur är det?

2008-10-28 @ 11:02:18
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

jag håller med dig, men jag orkade verkligen inte idag, jag brukar gå, eller nej nu ljög jag, jag brukar inte gå om jag inte blir skjuttsad eller om någon "tvingar " mig.. jag är så "hemskönavmig" om du förstår vad jag menar.. kram

2008-10-28 @ 12:13:27
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0