Synsk eller bara ren lyckträff?

Skrev häromdagen att vintern var mkt nära, se på fan jag hade så rätt så. igår var backen alldeles vit och stora snöflingor seglade ner från himlen. FAN! Jag vill verkligen inte ha snö. Tycker inte om vintern för fem öre. Så nu är det bara att bita ihop dom närmsta nånaderna och hoppas på att vintern tar slut fort.

Idag ska jag bara jobba halvdag och sen ska jag iväg och fortsätta på tatueringen. Är med blandad förtjusning jag åker dit. Jag brukar oftast låta det gå ett två år innan jag gör en ny men nu var det bara några veckor sedan jag var där så jag kommer fortfarande ihåg hur det känns, vilket gör att det känns lite gruvsamt. Samtidigt är jag bara glad över att det kommer växa och få nya fina färger. Så ja, det blir till att bita ihop.

Klä er varmt och hoppas ni får en trevlig dag, kram // jenni

Kommentarer
Postat av: alec

hur mår du?

2008-10-30 @ 11:56:02
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0