Tandläkaren, inbjudningskort och tortillas.

Har sovit kopiöst länge inatt. Somnade vid tiotiden och vaknade vid sju imorse.
Var riktigt skönt för nu känner jag mig riktigt ladda inför dagen.
Ska strax ner till tandläkaren och göra den årliga kollen, kolla så inte tandtrollen har byggt ett nästa bland mina tänder. Efter det ska jag träffa upp Wangi, vi ska göra klart inbjudningskorten så jag kan lägga det åt sidan. Hoppas verkligen att vi blir klar idag så jag kan focusera på att sy himelsängarna den närmaste månaden.

Ikväll blir det middag och film med Wangi och Rikard, var längesedan vi träffades över middag då vi har jobbat om varandra under en längre period. Så nu äntligen är vi lediga tillsammans och kan träffas, Blir fyllda tortillas i massor och en massa skitsnack. Roligt roligt!

Har väl inte så mkt att berätta just nu, men återkommer senare idag och håller er uppdaterade om hur det går med inbjudningskort och annat pyssel.


Kram så länge // jenni

Kommentarer
Postat av: alec

tack, tack så hemskt mycket för dina ord...

2008-10-27 @ 15:24:38
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0