Den mörkrädda Pensionären har blivit "gräsänka"

Hela kombinationen av att vara en 25 åring som blir trött runt tio på kvällen och måste sova, blandat med en stor rädsla för mörker, som dessutom kommer vara ensam 2 nätter framöver. Ja den är inte bra kan jag lova.
Är på väg att göra mig redo för att hoppa i säng alldeles strax men jag vet att jag kommer somna av ren utmattning fram emot ett två tiden i natt. Det är fan jobbigt att vara mörkrädd. Ligger och inbillar mig en sjukt massa saker/händelser, lyssnar febrilt efter skumma ljud, tycker mig se saker som egentligen inte existerar.
Ja ni vet själva hur det var när ni var små. Inte roligt alls!

Suck, blir en massa gosedjur och dubbla täcken som får skydda mig inatt.






// Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0