En trött morgon.

Vaknade vid sju av min hemska väckarklocka. Masade mig upp ur sängen och in i duschen.
Ja längre än så har jag inte kommit. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt ( vart som jag förutspådde )
Så ikväll hoppas jag på att jag somnar lite tidigare.
Ja vad är det som står på dagens schema då. I stort sett ingenting för jag jobbar hela dagen. Så det enda jag tänker göra efter jobbet är att åka en sväng på Ica MAxi och handla lite och sen direkt hem till djuren.
Så nu mina kära vänner har jag ett utseénde att ta hand om. Men på återseénde.



// Jenni


Kommentarer
Postat av: Nina

Men lilla taxen då =/

Inte ska du behöva vara mörkrädd !

2008-09-03 @ 10:14:47
URL: http://ninchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0