I väntans tider.

Har precis klivit innanför dörren. Här är tyst som i graven. Mr A är på middag/gala uppe på Södra berget och jag sitter som en fin flicka och väntar på att han ska ringa så jag kan hämta honom. Känner mig dock inte så sugen på att hoppa in i en bil, nej om sanningen ska fram så är dragningskraften mot sängen mkt mkt starkare. Gud brukar verkligen inte vara uppe så här länge. Dom gånger det sker är det i ryggläge inte i sittande position.

Vill bara gratulera mina kära arbetskollegor som håller på att bli "vuxna" önskar dom all lycka med nya jobb och studieplaner. Själv kommer jag väl att harva på till och med nästa år innan jag tar itu med allt på riktigt. Vill ha 5 veckor i paradiset innan jag "växer" upp. Sen har vi ju våra små planer med bla bröllopet som kommer att ske i Juli/Augusti har inte satt ett riktigt datum än då vi hela tiden på något sätt lyckas "gå" om varandra. För det mesta när vi har tid tillsammans är vi så trötta så det har inte blivit av att vi satt ett datum. Men det måste ju göras inom kort så vi kan börja planera allt. Gud ett år går riktigt fort om man tänker efter.

Nej nog surrat om allt skit, ska ringa och kolla hur lång tid det är kvar på middagen/galan om det är värt att svida om till mysoutfit eller om jeansen ska sitta kvar.

Sov gott så länge.

// jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej lillsmurfan !



Du kommer iväg från Donatello snart du med skaru se.

Boss-Bettan får nog hitta en annan som vill ta över Spaghettirian...

2008-09-12 @ 11:39:56
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: Janet Jonsson

Men... Va är de jag hör (läser) ??? Ska ni gifta er?? Här sitter jag å vet ingenting, å frågar Mr T..

Som säger... -Ja! Hade jag inte berättat de för dig?

Karlar!!

Hur som helst... Grattis hörrni!

Kramar från mig å lillan :-)

2008-09-12 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0