Precis hemkommen

Har avslutat ett kort arbetspass och känner mig tröttare än någonsin, tror det beror på vädret.
Gick runt på Birsta en stund och kikade sen åkte jag upp till Arken och köpte mat till grodorna. Kan inte direkt påstå att dom är dyr i drift.
Wangi och Rikard ska komma hit ikväll och äta samt se på film, så jag tänkte faktist göra en riktigt god kyckling gryta.
Iallfall så kontaktade vi syo konsulenten idag och vi ska på möte med henne den 24:e, få veta hur vi ska gå tillväga om vi behöver läsa upp lite betyg mm. Så det känns som en ganska bra start iaf. Blir nog inte så att vi börjar plugga förrän nästa år med tanke på att vi ska åka iväg fem veckor. Men det ska bli spännande att se vad för slags plan som kommer att läggas upp.
Nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och sen blir det en sväng upp till affären. Ha en bra dag i regnrusket.


// Jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad vill du bli i slutänden då ? ?

Jättebra att du tar tag i studierna...

Klappa grodorna från mig !



Kram

2008-09-09 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0