Söndag, heliga söndag

Äntligen en ledig Söndag.
Var hemma hela kvällen igår och bara tog det lugnt. Mr A`s morbror och hans fru var här och åt middag och efter det gick vi raka vägen till sängen och somnade båda två. Skönt att vara utvilad då det är ganska mkt vi ska göra idag. Först och främst ska vi ut till pappa en sväng och lämna en dator, sen iväg till Mr A`s bror och hälsa på det nya tillskottet i familjen. Hem till Mr A`s föräldrar och hämta ett par "tvingar" så vi kan sätta tillbaka portalen i köket. Ser förjävligt ut just nu. Efter det ska vi inhandla ett par resväskor, har hittat ett par riktigt sexigt cerisrosa, ha ha. Mr A kommer bli sååå nöjd. Slutligen ska jag iväg till min gamla chef/ "låtsas farmor" och äta middag. Blir väl en sväng ut på stan oxå antar jag. För är det något dessa kvällar brukar sluta med så är det att ,man blir riktigt rund under fötterna.
Men det är alltid lika trevligt att umgås med Gunnevi, har alltid roligt med henne. Synd bara att det blir  så sällan. Men å andra sidan så tar man vara på tillfällena lite mer då.

Önskar er alla en härlig söndag.




( älskar dig min prins)

// Jenni

Kommentarer
Postat av: Bill

Saknar dej jämt...........

2008-09-28 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0