Torsdag morgon

Uppe med tuppen idag. Mr A skulle gå ut och ta en promenad men jag förmådde mig inte till att ta på mig höstkläder och gå ut genom dörren, så jag stannade hemma och läste nyheterna istället.
Idag börjar jag inte jobba förrän vid tolv. Så jag har lite tid nu på morgonkvisten som jag kan spendera lite som jag vill.
Igår var vi ut till Fredrik och Angelica på födelsedags middag. Jag och Angelica kockade i nästan två timmar och byggde en sex- våningstårta. Ha ha gick ju knappt att äta på grund av att man var så himla mätt efter maten. Men Fredrik vart glad så det är huvudsaken. Köpte ett par gåstavar och en bok som hette "Svensk maffia" En kartläggning om den svenska kriminaliteten. Verkar riktigt intressant så kanske ska ta och låna den av honom då han läst klart den.

Iallafall så åker Mr A till Göteborg igen imorgon, som tur är kommer han hem igen redan på Lördag kväll, så det blir bara ett dygn denna gång. Jobbar ändå heldag imorgon så förhoppningsvis är jag så pass trött efter det så jag däckar självmant.

nej nu står kaffebryggarn och skriker på att få brygga kaffe så ni får ha det så bra så länge mina vänner.

//Jenni

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-11 @ 08:52:43
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0