Utmaning!

Jag har blivit utmanad av petra att berätta för er om 5- 7 saker som är udda om mig.
En mycket svår utmaning anser jag med tanke på att jag inte kan finna något udda alls med mig själ. Men visst jag ska försöka.

* Jag har ett halvt zoo hemma i min lägenhet som består av fiskar, en orm och en groda.

* Kan endast sova på höger sida av sängen (vart jag än är) För jag tror alltid att jag har störst chans att smita om det skulle komma en mördare in i sovrummet.

*  Har svårt att sitta i en soffa om jag inte får ha en filt på mig. Oavsett temperatur i lägenheten så har jag en filt över mig, tycker liksom att det hör till om man sitter i en soffa.

* Är extremt rädd om mina fötter. Exempelvis då vi tittar på någon skräckfilm eller då vi lägger oss och sover så måste jag skydda mina fötter. Jag "bakar" in dom i filt eller täcke för jag känner mig mer "skyddad" då.

* Kan absolut inte äta ägg gula då jag är helt övertygad om att det är en liten kyckling.

* Sist men inte minst har jag blivit tilldelad ett ganska udda smeknamn sen flera år tillbaka. Så inom den närmsta bekantskapskretsen känner dom flesta mig som Taxen.

ja det var väl det mest udda jag kunde komma på om mig själv. Så nu är det väl dags för mig att föra denna utmaning vidare.

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".
Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

"Syster läsk" Angelica

Kommentarer
Postat av: Syster Läsk

Ha ha...det var inte lätt darling...ska anta utmaningen men måste suga ett tag på svaren =)

2008-09-02 @ 12:34:15
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0