Vill inte.....

LöningsLördag och jag har öppning. Vill absolut inte jobba.
Känner att jag börjar bli dålig precis som alla andra just nu. Det värker i kroppen, är snorig och allmänt trött.
Så med min tur blir det väl någon super förkylning som kliver på när som helst.

Ikväll ska Mr A´s Morbror och fru komma till oss och äta middag. Ska bli trevligt att prata lite skit och få veta bl a hur det går med Jeanetteé Japanska kurs som hon leder.

Nej nu måste jag göra mig redo inför ett arbetspass taget direkt från helvetet!!
Ha det så bra denna lördag morgon.

// Jenni

Kommentarer
Postat av: Ninjansan

Ja,vi delar nog lika åsikter om löningslördagar...

FY FAN

Uscha...

2008-09-27 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0