- Vi vill ha kn***a för femtio kronor

Har varit en lång dag, en lång meningslös dag. En av dom längsta faktist.
Precis kommit innaför dörren och hittar Mr A vikandes tvätt. Är skönt att ha en husfru ibland.

Idag har jag roat mig själv genom att berätta roliga historier som jag skrattat hejdlöst åt ( ja jag skrattar åt mina egna skämt ) och skryter ständigt om att jag nog är den roligaste människan som jag någonsin har träffat.
Så för att ge er ett litet smakprov på min fruktansvärt roliga humor.


Pelle och Kalle är ute och leker i parken då Kalle hittar 50 kr i sandlådan.
-Vad ska vi göra för pengarna? frågar Pelle.
- Min bror säger att han har köpt kn***a för pengar, det kan vi oxå göra. Svarar Kalle.

Pojkarna beger sig till stadens bordell och går fram till bordellmamman.
- Vi vill ha kn***a för 50 kr. Säger Kalle.

Bordellmamman tittar på de små pojkarna som stirrar på bordellmamman med förväntan i blicken.
Hon tar dom in till ett rum bakom disken och ger de båda pojkarna stryk på blank arslet.

Efter en stund är det ute på gatan igen.
- Fy fan! säger Pelle, vilken tur att vi inte hittade 100 kronor. Då hade vi blivit ihjälkn***ade.


Ha en trevlig kväll, nu ska jag ta mig ett glas vin och kika på Medium.

Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0