Godmorgon

Just nu har vårat fina vårväder gått över till ett tråkigt mulet väder.
*Suck * ville ha fler än tre dagar av sol. Men man kan ju inte få allt.
Sitter och pllrar lite på en tidslinje som jag fått i uppdrag av min
toastmaster att göra.
Upplägget på bröllopsceremonin osv. Är inte det enklaste om jag får säga min mening.
( Vilket jag får, för det är min ointressanta blogg )

Kanske det är fler som går i giftas tankar där ute. Om så är fallet så har jag två underbara länkar att dela med mig av.
Den första är till Agneta och Sarah som jag beställde min underbara bröllopsklänning utav. Dom har ett X antal klänningar att välja mellan och dina önskemål är deras lag. Det finns även balklänningar, kläder till brudgummen, tärnor, näbbar mm.
Underbara klänningar

Den andra länken går till er som vill ha en unik ring på ditt finger. Bestäm själv designen på din ring. Kombinera i vitt / rött / gult guld. Sand blästrad, satin blästrad... ja variationen är oändlig. Köp hem en flaska vin med din partner och sätt er ner i lugn och ro. Testa er fram med olika designer, välj inte det första bästa. Det är trots allt en ring som ska sitta på erat finger livet ut.

Designa din egen ring

Ja det är några av tipsen jag kan komma med än så länge.
Hoppas ni får en trevlig dag

Kram // jenni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0