I en klass för sig

Jag tillhör den där onyttiga kategorien.
Den som startar morgonen med en kaffekopp i ena handen och en vidrig ciggarett i den andra.
Har svårt för att äta frukost på morgonen, hoppar över den och går direkt till lunch.
Jag har otroligt svårt att få tummarna ur arslet osh röra på mig, skulle helst vilja ha en maskin som gör allt åt mig utan ansträngningar från min sida. Att trycka på en ON knapp vore tillräckligt med ansträngning.

Men nu har jag skickat iväg inbjudningarna, vilket betyder att jag har 3 1/2 månad på mig att ändra mitt detruktiva beteénde. Jag har hittat världens underbaraste klänning och jag vill ju så klart vara skitsnygg på mitt bröllop, så då är det bara så att fröken undertecknad MÅSTE börja äta frukost, dra ner på rökningen, börja röra på sitt feta arsle och äta så mkt nyttigare.

Så varför inte ta tillfället i akt och börja redan idag. För om jag fortsätter att skjuta på det kommer jag bli en av de människorna som jag ogillar. Och iden klassen vill jag absolut inte tillhöra.

Kram så länge // jenni

Kommentarer
Postat av: Risögat

Jag tränade första gången på flera år igår ju...

Kan säga att den där knappen skrek " Push me push me" körde konditionsträning och styrketräning...ingen träningsvärk alls...trodde man skulle få världens smärta men icke...=)

2009-04-09 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0