Kort arbetsdag och snabb visit

Mitt älskade skrot har drabbats av lunginflamation. Så efter min korta arbetsdag idag har jag tänkt att åka och hälsa på henne, om hon känner att hon orkar.
Denna vecka händer inte så mkt ska posta inbjudningarna imorgon, åka på ikea och kika på spets tyg samt glas vaser. Inhandla servetter som så fint ska vikas till näckrosor samt ringa till min "florist" och diskutera lite blommor.
Det bli med andra ord endast bröloppsplaneringar hela veckan.

På Lördag drar vi till stugan i Lagfors, känner att vi behöver komma bort lite från civilisationen, förhoppningsvis blir det lite grillning och vildmarkstunna.


Kram så länge// jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0