Mitt i natten

Och jag är vaken, knappt trött.
Mr A var ut en sväng och jag vaknade för ca en timme sedan av att det var fruktansvärt tomt i sängen.
Fan det är tragiskt att man inte kan sova en helnatt utan någon brevid sig.
Ska upp om ca två timmar för att göra mig iordning för jobbet men vette fan om inte rutinen spricker på grund av sömnbrist.

Två dagar kvar så åker vi till stugan sen. Blir skönt att få komma ut i skogen och koppla bort sundsvall ett tag. Denna sur håla som bara är full av skitsnack. Gud va jag önskade att man födde i en större stad där man fick vara lite mer anonym. Men nyvärr simmade man från fel pung så det är bara att gilla läget.

Nej nu ska jag ta mitt irriterade arsle och försöka somna om.
Hoppas ni har haft en trevlig kväll/natt.
Kram// jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0