Nya rutiner

Har idag bestämt mig för att ändra lite rutiner i mitt liv.
Det första som står på mina förändringar är viktminskning.
Har varit soffpotatis bra länge nu och har bestämt mig att jag ska gå tillbaka till min vikt som jag hade för en si sådär 2 år sedan. Alltså ska jag gå ner 7 kilo med hjälp av motion, träning och rätt kost.

Det andra som står på listan är den sociala biten.
Känner att jag har försummat mina vänner lite den senaste tiden, så det måste jag ändra på.
Om det så bara gäller ett par timmar i veckan då jag umgås med mina vänner så ska jag trycka in det på mitt schema.

Det tredje är min familj.
Har blivit att jag träffat dom mindre och mindre vilket jag känner är ganska tråkigt för man glider isär varandra mer och mer för varje år som går. Så ska iaf försöka att ha någon form av familje middag en gång i månaden så man får träffas och bara ha en mysig kväll.

Denna vecka har jag inte så hemskt mkt inplanerat på schemat men det innefattar iaf några av mina förändringar.




Mån: Städning av förråd
Tis: Morgon promenad minst en timme samt garderobs städning. Jobba

Ons: Morgon promenad. Jobba

Tors :  
Morgon promenad. Jobba.Hämta papper för övningskörning av motorcykel.
Fred : Morgon promenad. 1 timme pilates samt bio med lillebror.
Lörd : Morgon promenad. Jobba.  ( öppna planer, inget riktigt bestämt )
Sön : Morgon promenad. Jobba. Åker till stockholm med Mr A och Wangi.




Nu ska jag ta itu med garderoben innan jag hoppar in i duschen och gör mig redo för jobbet.

Hoppas ni får en trevlig dag.
Kram// jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0