Planera mera

Har precis kommit hem från min kära farbror " toastmaster" Gått igenom planeringarna lite och bollat ideér inför ceremonin, underhållning osv. Fan det är väldigt mkt man måste ha koll på så jag är riktigt tacksam att jag får den hjälp jag får av honom. Självklart är Mr A en riktig klippa han också som hjälper till med allt. Men att ha en person som står lite utanför har man alltid nytta av. Annars kan det bli lätt att man kör fast och missar viktiga delar.

Nu är det dags att låta hjärnan vila sig lite så att  jag kan smälta all information.
En ny arbetsdag imorgon, så måste vara utvilad.

Hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll

 Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0