Planering resten av veckan

Eftersom jag har så dåligt med tid över, med tanke på mina arbetstider så får man göra det bästa av situationen.
Idag börjar jag inte förrän vid Halv två så då har jag ett par timmar på mig att göra lite vad jag vill.


Torsdag: Sko shopping. Har kikat på minst 4 par som jag planerar ska få följa med mig hem.
Köpa en liten present till Disa och DIna.

Fredag: Jobbar hela dagen 9-19.30
Middag hos syskonen Lipponen, tema : Mexico

Lördag: Jobbar halv dag. Åker direkt upp till stugan och relaxar.
Bada tunna grilla och dricka ett glas vin eller två.

Söndag: Spendera hela dagen i solen (förhoppningsvis sol )
Njuta av luften och naturen i Lagfors.

Ja det är väl det jag kommer att unna mig detta veckoslut.
Packar med mig lite ansiktsmask, nagelfilar, hårinpackning och annordnar mitt eget lilla spa där ute i stugan.

Vad ska mina läsare göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, som svar på din fråga, vad jag skall göra i helgen...

Sambon jobbar Lör & Sön 10.30-22.30 ! Sjukt tråkigt.

Så jag och Arvid skall försöka att roa oss själva hela helgen.. blir promenader och fika.

Kanske någon sväng till Birsta.... typ så :)

2009-04-24 @ 07:15:40
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0