Spontan vinkväll

Japp, eftersom man är ledig imorgon så bestämde sig jag och "skrot" att det var lika så bra att vi sätter oss ner med en bag-in-box vinare och ordbajsar lite. Spela lite Buzz och bara  umgås.
Så ska åka ner på apoteket om en stund och se om hon kanske ska fökja med nu på en gång eller om hon kommer lite senare.

Har jobbat halvdag idag och haft en sån jävla klåda så jag hållit på å dö. Dock har jag haft den sen två veckor tillbaka men nu de senaste dagarna har det blivit värre.
Vad kan då klådan bero på??
JO det var ju då för två veckor sedan som jag bestämde min för att färga utväxten på håret, valde ett annat märke än vad jag brukar använda. Och TJILLEVIPPEN så fick man en allergi utan dess like.
Hela min hårbotten är som en stor skorpa och jag har varit dörädd att  jag ska ha blivit tvungen att raka av mig håret.
Som tur var behöver jag inte göra det utan fick istället någon form av flytande kortison som jag ska smörja min geniknöl med. Så slutet vart gott ändå.


Hoppas ni får en trevlig torsdag kväll, det ska iaf jag ha. (samt en "kli-fri" natt.)

Kram // jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Och här sitter jag i min hårfärgning....ha ha...kanske bäst och tvätta ur skiten nu då när du skrev sådär =)



Hälsa Skrot o ha så trevligt !



2009-04-16 @ 17:44:39
URL: http://ninchen.bloggagratis.se
Postat av: Linda E

Välkommen till klubben. Det är inte roligt att färgahåret när man blivit allergisk. För mig bli de värre och värre varje gång. Hoppas allt är bra annars. Kram

2009-04-17 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0