STHLM nästa

Godmorgon alla.
Idag är det en typisk " trött-så-jag-vill-dö-dag"
Var uppe onödigt länge igår så min dygnsrytm har blivit drabbad.
Ikväll åker vi till Stockholm, ska på Tina turner imorgon och eftersom konserten är ganska sen tså bestämde vi oss för att åka dit ikväll och spendera en dag där nere.
Ska packa iordning lite kläder, make up och hygien så man är lite fräsch trots bil resa mm.

Hoppas ni får en trevlig dag, själv ska jag "rocka" tills jag inte har någon ork kvar.

Kram // jenni




( 26 November fyller damen 70 år )

Kommentarer
Postat av: Nina

AVUNDSJUK....vill oxå se damen.

Om inte annat vill jag ha lika snygga spiror som henne när man blir 70 år...

2009-04-19 @ 10:50:12
URL: http://ninchen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0