Tjurigare än en 2 åring

Jag har satt ett ultimatum på min kära mor. "Antingen har du klänning på dig, eller så kommer du inte till bröllopet"
Kanske inte låter så värst farligt för dom flesta, men det hör till saken att min kära mor aldrig har använt klänning. När hon var liten grät hon floder så fort min mormor försökte klä henne i dessa söta volangklänningar.
Har fått ett ex antal "lycka till" av bland annat min far och morbror.
Aldrig någonsin har Sundsvall skådat Tina R***n i klänning, så Sundsvalls tidning ni är mkt välkomna att rapportera om århundradets mest häpnadsväckande ögonblick.


 // jenni



Kommentarer
Postat av: Frida

haha , kan hon inte få ha en snygg kjol med passande topp/blus istället då??



Jag är inte heller någon klänningsälskare...



Ska bli intressant att följa din blogg. ju närmare bröllopet det kommer... :)



Hej hej

2009-04-27 @ 18:09:44
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0