Underbara sol

Godmorgon alla!

Vilket underbart väder. Solen strålar ute och det är vår i luften, jobbar halvdag och ska sen till stugan. Kan det bli bättre än att få tillringa en dag som denna ute på landet. Ska "svida" om till bikinin så fort vi har kommit upp till stugan och bara njuta av värmen.

Igår hade vi en hektisk dag på jobbet vilet resulterade i att jag var så otoligt trött och osocial, så jag avbokade den mexicanska middagen hos syskonen Lipponen. Kände mig inte tillräckligt på hugget för att orka sitta med ett gäng tjejer som skulle dricka corona innan krogen. "sorry Disa o Dina" Men det kommer fler tåg.

Ska nu hoppa in i duschen, packa lilla väskan och göra mig redo för en löningsdag ute i Birsta huset, kommer att bli en stormig dag.

Kram alla // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0