Uppe med tuppen trots allt

Ja då var man vaken igen. Klockan ringde vid 6 och Mr A låg i sin fylle dimma och snarkade som en gris, så det var lika bra att kliva upp.
Jobba jobba, som vanligt. Gud vad mitt liv har blivit tråkigt i jämförelse med hur man levde för nästan sex år sedan.
Då var man ingen pensionär wannabe som gick i säng tidigt och upp tidigt på morgonen.

I allafall så vet jag inte riktigt vad jag ska göra denna kväll. Skulle vilja hitta på något men min inspiration har sinat ut så det blir väl en film på soffan och ett par glas vin för att sedan göra sig redo för en ny arbetsdag ( lördag )
Men sen blir det stugan som gäller. Nu jävlar ska här badas och grillas.

Hoppas ni får en trevlig dag.

Kram // jenni




( Jag och skrot redo för den röda festen i somras )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0