Uppe med tuppen.

Godmorgon alla.
Idag vaknade man tidigt, som vanligt.
Mr A är ute och promenerar i det otroligt ruggiga vädret och själv ska jag snart hoppa in i en varm dusch.
Idag har jag faktist lite jag ska göra och morgonen börjar med en morgon kaffe hos min morbror som jag inte har träffat på mkt länge. Efter det ska jag hem och göra det final touch på korten och lägga dom på lådan så dom kommer iväg. Städa här hemma i lägenheten står tyvärr oxå med på schemat. Usch jag är inget stort "fan" av att städa, men det måste ju tyvärr göras lite då och då.
Mr A´s arbetskamrat ska komma hit på middag ikväll så jag har tänkt att jag ska göra lasagne med riktigt mkt mozzarella ost och en fräsch sallad. Ja sen är det väl bara att luta sig tillbaka och njuta av ett glas rött.

Hoppas ni får en trevlig dag.
Kram //  jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0