Vardag

Idag är jag hundvakt åt Wangis små tok.
Den ena ( en dvärg pinscher ) är ettrig som satan medans den andra ( långhårig cockerspaniel ) är lugnet själv.
Ja ni kan tänka er hur det är på promenaderna. En åt varsitt håll.

Konserten i Globen var helt amazing, är det någon som kan släppa loss och showa så är det Tina Turner, vart alldeles tårögd bara av att se henne. Hon rev av hits efter hits så texterna kunde man och sjöng med för fulla lungor.
Nu är man iallafall hemma igen och vardagen är detsamma. Jobba, planera, spekulera mm.

Till helgen åker vi upp till stugan igen, denna gång med Mr A´s bror och brorsbarn. Grilla lite och bada tunna i vanlig ordning. Det är så lugnt och avkopplande där uppe, skulle kunna tänka mig att spendera flera veckor åt gången. Men med tanke på att jag har förbrukat min semester och Mr A har fullt upp på jobbet under sommaren så får vi nöja oss med en dag eller två åt gången.

Nu ska jag äta lite lunch på balkongen med de små odjuren.

Ha en trevlig dag

Kram // jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0