Det går längre och längre...

.... tid mellan blogginläggen.
Har tappat all inspiration till att sitta framför datorn. Kanske beror på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, eller rättare sagt inrikta mig på.
Alla mina vänner säger hela tiden att jag har så mkt roligt för mig, att det alltid är något som händer i mitt liv.
Visst det stämmer nog, men jag har bara väldigt svårt för att sätta mig ner vid datorn och berätta om allt skoj som händer hela tiden. Kanske är dags att börja ladda kameran och visa med bilder ( och ord ) hur min vardag är.

Så börjar nu med att ta lite bilder under min vardag och visa allt som försegår i Jenni Landins liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0