Hemkommen efter en grisdag.

Precis kommit in genom dörren och det är alldeles tomt här hemma.
Antar att Mr A fortfarande är ute och dyker ( ny hobby )
Så en annan får väl slå på en tråkig film och sätta sig och jäsa lite framför dumburken.

Har absolut inte varit en rolig dag på jobbet, jag blev så fruktansvärt förbannad på eftermiddagen så jag kunde explodera. Istället har jag gått omkring och byggt på ännu mer, så snart är det något som flyger ut genom fönstret här på vapelvägen. Vad det handlar om kan jag tyvärr inte ta upp just nu. Det enda jag kan säga är att vissa människor har en tendens att kunna ta saker och ting för givet. Har svårt att visa respekt och tror samtidigt att andra ska ta reda på skiten dom lämnar efter sig.

Men tyvärr så krusar jag inte större skitar än mig själv och med tanke på att jag är tre äpplen hög så ligger denna person jävligt högt  upp på min "jag-gillar-inte-dig" lista.
Nej han kommer att få höra ett och annat, jag tänker inte skräda mina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0